Sunday, December 27, 2009

Keni ka nyetatka injin seperis?

Elo... Maitamua? (Alu meh sekeda bengap-bengap nda nemu nama utai ko itu)Ko aku tadi. Nama berita semua? Aku ngena akerunim. Enti kita nanya aku, aku manah aja. Tang enti kita nanya ke rita bala jani enggau manuk asaika aku udah tekelaun laban sida sebuat udah nyadi pemakai magang.(Agi bebengap??) Bah nda nemu kita pia tu minggu kitai ngintu ari Krismas? Mestilah babi siku manuk selunsin, baru bisi kelas ne... (Baru sekeda ooooo... pia) Anang guai, nama ka gaga ku diatu? A.. Aku mehi kita siti entelah pandak.

Enti gajah nyadi mayau, mensia nyadi nama?
Sapa nemu jupan ya? Sapa ulih nyaut aku mehi ai paip'si siti. Pei, enti bakatu sampai engkabang bebuah pan nda meh tetemuka. Ok nda ngawa aku mehi jupan terus.

Enti gajah nyadi mayau mensia tentu meh nyadi iran...
(Ni kala gajah nyadi mayau???)

Ok.... MASIH. Betemu bahu ila.... Dah ka bekejjang seperis tu, nda alah tinduk ba kaki lima tegal tingal seperis....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails